středa 13. března 2013

otázky ke konzultaci

Jelikož jsem nemocný konzultace může být jen online:-(
Heslo projektu:

Sůl nad zlato - sůl za zlato

Otázky ke konzultaci:

1., Zásobování lodí přimo do slotu, nebo jen ke břehu
2., expedice na nákladní auta přímo ve slotu (problém s couváním a otáčením), nebo může vést rameno pásového dopravníku ven
3., má stále cenu řešit skrytý sklad pohonných hmot prostor na to je?
4., vytvářet atypická sila pro každou výšku slotu, nebo poskládat celý objem z univerzálního modulu? Pokud se budou řešit jako kovová (riziko koroze) má cenu tento problém řešit (modulovost). Pokud budou betonová monolitická nemá cenu řešit. Výhoda oceli je lehká stavba, demontáž a lehkost konstrukce. Beton delší trvanlivost a odolnost, ale vyšší náklady a masivní konstrukce. Ocel nebo beton?
5., vykládka z lodi korečkovým rypadlem může být? Nebo preferovat tradiční způsob vykládání přístavovým jeřábem se lžící? Korečkový systém se lehčeji zautomatizuje.
6., mohou některé pomocné kostrukce přesahovat z lomu (pásový dopravník na nakládání)
dále čekám na doplnkové informace ohledně objemů soli a skladů v čr, ale tyto informace mi vydají na základě potvrzení o studiu, které jsem předložil v pondělí. Dále mám domluvené konzultace ohledně automatizování celého systému nakládky a vykládky dopravníky s ing ve firmě B-Tech. A jedna nabídka: bylo by teoreticky možné dohodnout exkurzi v solném dolu v Německu v Bernburgu (viz. předchozí články), tak jestli mám zjištovat podropnosti a napsat na ředitelství té firmy.

Snad to je vše:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat